Soul you think you can dance

Onsdag? Lillördag? Yes box det blev det allt...blev lite vindrickning i Vasa för att senare tuta vidare till Soul Train och svänga loss till bra musik och synen av några riktigt sköna afrosnubbar...


Trodde det skulle bli jobbigt att ta sig till skolan imorse och sitta på en föreläsning men vaknade pigg som en gris och laddade med kaffe för fulla muggar...så det blev en skön torsdagsfrulle med kaffe, nybakade stenhårda och brända bullar och en liten schleten Emma...vilket gjorde det ännu roligare att vrida upp graden på min störighet...men gjorde det självklart av väldigt mycket kärlek!
Men ska inte sticka under stol med att jag inte har haft alla hästar hemma idag eller alla chips i skålen...en o en annan groda har väl hoppat ut men det e väl som vanligt på den fronten... 
Under mitt lilla snack med David innan idag och i och med att jag e sååå gla för google, googla jag faktiskt mitt namn, men enbart för att David sa att jag skulle göra det och kom fram till att Ida betyder den flitiga, den idoga eller den verksamma...hmm...har suttit och tänkt på i flera timmar nu att jag ska resa mig upp ur soffan och ta ett städryck och laga lite käk men kommer aldrig i luckan...men jo visst är jag verksam!

#1 - - Caroline Bodensjö:

Hej syrran! Fy fan vad länge sedan vi snackade, jag saknar dig verkligen man har varit inne och uppdaterat mig lite om ditt liv. Synd att du inte har foto på dina nya vita skor. By the way.....är de fortfarande vita? Saknar dig
massor och hör av mig någon kväll när jag själv inte är helt slut efter nattningspassen.
Puss och Kram
En av "live-the-lakearna"